دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی After Effects CS6 Tips And Tricks Part 1 Animation

افترافکت به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیراژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود و بسیاری از شاهکارهای سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اغلب محصول برنامه After Effects در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیاز شما قرار می دهد که ابزارهای نقاشی و ترسیمی در اختیار هنرمندان قرار داده اند . ادوب افترافکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورد . محصولات ادوب یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین محصولات در زمینه نرم افزار های کاربردی و مالتی مدیا می باشد . فراگیری محصولات Adobe میتواند برای شما یک امتیاز در توانایی و در بازار کار محاسبه شود . در این مجموعه آموزشی شما با نکته ها و ترفند های انیمیشن در After Effects CS6 آشنا می شوید.

نرم افزار افترافکت سی اس 6 به شما اجازه میدهد تا حرکت های گرافیکی باور نکردنی و جلوه های بصری را ایجاد کنید و با استفاده از ابزار های حرفه ای بهترین پروژه پدید بیاورید . به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد . استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن  عناصر پس زمینه را دارا می باشد . استفاده از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده میشود.در هنگام ویرایش فیلم میتوانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید.در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت میماند . فیلم آموزشی After Effects CS6 Tips And Tricks Part 1 Animation توسط دو نفر از بهترین مدرسین بنام های John Wiley & Sons طراحی شده و کمپانی LearnNowOnline این مجموعه را برای عموم عرضه کرد .

مشخصات فیلم آموزشی After Effects CS6 Tips And Tricks Part 1 Animation :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : LearnNowOnline

– مدرسین : John Wiley & Sons

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و  11 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 600×800

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی After Effects CS6 Tips And Tricks Part 1 Animation :

– ترکیب بندی

– معرفی

– ابزار Pan Behind

– پارامترهای زمان بندی Comp

– اضافه کردن انیمیشن keyframe

– معرفی

– فضاهای کاری سفارشی

– جدول زمانی دستورات کلیدی

– تخصیص حافظه

– رنگ پس زمینه

– یافتن اطلاعات پنهان

– انیمیشن

– جایگزینی

– انیمیشن سفارشی از پیش تعیین شده

– نمودار مرجع میانبر

– وارد کردن فایل های پروژه

– میانبرهای Property

– ابزارهای Mask Property

– انتقال

– مسیر حرکت

– ایجاد لایه 3D

– آیکن Keyframe

– انتقال از پیش تعیین شده

– انتقال دستی

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

After Effects CS6 Tips And Tricks Part 1 Animation

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *