دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Android Development: Building Battery-Conscious Apps

عمر باتری از بزرگترین دقدقه های هر کاربر اندرویدی می باشد. برنامه هایی که کدنویسی ضعیفی دارند می توانند باعث خالی شدن سریع تر باتری شوند و تجربه ی کاربری را در کل دستگاه تحت تاثیر قرار دهند. اگر نرم افزار شما به عنوان یک خوره ی باتری شناخته شود، به سرعت نظرات منفی از سوی کاربران جذب می کند و باعث می شود تا افراد زیادی از نصب آن جلوگیری نمایند. این دوره ی آموزشی به برنامه نویسان آموزش می دهد که چگونه برنامه هایی را ایجاد کنند که مصرف باتری کمی داشته باشند و در عین حال، عملکرد خود را در سطح بالا نگه دارند. مدرس این دوره، آقای Ravi Subramanian چندین الگوی رایج برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد که مصرف باتری نرمال دارند و راه های جدیدی را برای استفاده از منابع دستگاه امتحان می کنند. شما در این دوره با نحوه ی استفاده از JobScheduler API نیز آشنا می شوید و نحوه ی صرفه جویی در مصرف باتری را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Android Development: Building Battery-Conscious Apps center

مشخصات فیلم آموزشی Android Development: Building Battery-Conscious Apps :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Ravi Subramanian

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 48 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/23/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Android Development: Building Battery-Conscious Apps

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *