دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Applied Machine Learning and Deep Learning with R

دوره آموزشی Applied Machine Learning and Deep Learning with R شما را با زبانی بسیار جامع  و جدید به نام R آشنا خواهد کرد. زبانی که در سال های اخیر به یکی از بهترین و پرکاربردترین زبان ها در زمینه آمار و ارقام تبدیل شده است. در ابتدا شما با مفاهیم اصلی یادگیری، خوشه بندی، دسته بندی و همچنین مدل سازی آشنا خواهید شد. قدم بعدی نیز دست و پنجه نرم کردن با این زبان جالب و نیز تهیه و تولید برنامه های مختلف و واقعی با استفاده از ویژگی های این زبان است. یکی از جذابیت های این دوره اموزشی، پوشش نسبی مباحث مربوط به شبکه های عصبی است. در این دوره شما می توانید با مفاهیم اصلی این مبجث مهم آشنا شوید و ویژگی های آن را درک کنید. قدم آخر نیز بررسی یادگیری ماشین با استفاده از SparkR است.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Applied Machine Learning and Deep Learning with R یکی از جدیدترین دوره های آموزشی تصویری است که به تازگی برای آشنایی علاقمندان به فراگیری مباحث مربوط به یادگیری ماشین با استفاده از زبان برنامه نویسی R منتشر شده است. مدرس این دوره Olgun Aydin است که دانشجوی دکتری در دانشگاه Mimar Sinan است. او تز دکتری خود را روی یادگیری ماشین تعریف کرده است. این دوره آموزشی توسط شرکت Packt تولید و منتشر شده است.

Applied Machine Learning and Deep Learning with R

مشخصات فیلم آموزشی Applied Machine Learning and Deep Learning with R :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Olgun Aydin

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 15 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Applied Machine Learning and Deep Learning with R

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *