دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی AutoCAD: Annotation Scaling in Drawings

مقیاس گذاری در حاشیه به شما اجازه می دهد تا آبجکت های درون طرح خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که طرح های شما به درستی به دست پیمان کار میرسد. این کار برای تعامل بهتر در یک کارگاه ساختمانی، یا یک تیم تولید در کارخانه، یا طراح داخلی سازمان کاملا مناسب می باشد. به همان نسبت که ارتباط طراحی عملی برای تمام کاربران AutoCAD ضروری می باشد، مقیاس گذاری در حاشیه نیز یک بخش مهم در مجموعه فعالیت های AutoCAD به حساب می آید. شما در این دوره ی آموزشی، با آبجکت هایی آشنا می شوید که می توانند در نقشه های اتوکد حاشیه نویسی شوند. در انتهای دوره نیز مباحثی در مورد متن ها، بلوک ها، سایه زنی، چند لیدری، و غیره توضیح داده می شود.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

AutoCAD: Annotation Scaling in Drawings center

مشخصات فیلم آموزشی AutoCAD: Annotation Scaling in Drawings :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Shaun Bryant

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 31 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/25/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

AutoCAD: Annotation Scaling in Drawings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *