دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Autodesk Inventor 2019 Essential Training

Inventor 2019 یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی محصول و قطعات مکانیکی می باشد که توسط شرکت Autodesk ساخته شده است. به کمک این دوره ی آموزشی یاد بگیرید که چگونه از این نرم افزار استفاده کنید و با قابلیت های آن آشنا شوید. مدرس دوره، آقای John Helfen شما را با ابزارها و تکنیک های ضروری این سیستم طراحی پارامتری آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه قطعات را بسازید و اسمبلی کنید، و آنها را به نحوی مستند سازی نمائید که سایر افراد بتوانند نوع طراحی شما را درک کنند. آقای Helfen در ادامه به شما یاد می دهد که چگونه یک طرح ایجاد کنید و آن را به وسیله ی ابزارهای Extrude, Revolve, و Loft به یک قطعه ی سه بعدی تبدیل نمائید. شما در پایان با نحوه ی ترکیب چندین قطعه به یک اسمبلی آشنا می شوید تا بتوانید عملکرد آن را قبل از صرف هزینه و زمان برای ساخت مشاهده نمائید. آقای Helfen همچنین نحوه ی مستند کردن طرح ها و افزایش کیفیت آنها به کمک یادداشت نویسی و استایل های تصویری را آموزش می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Autodesk Inventor 2019 Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Autodesk Inventor 2019 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : John Helfen

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 40 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/26/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Autodesk Inventor 2019 Essential Training

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *