دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Ballet Body Total Body Workout

باله نوعی رقص می باشد و حرکات باله نیاز به حد بالایی از ورزیدگی بدن رقصنده دارد. با وجود اصالت این هنر در فرهنگ ملل مختلف، ریشه باله را شاید بتوان در ایتالیای دوره رنسانس یافت. اما در فرانسه و روسیه بود که باله فرم و شکل امروزی را به خود گرفت. واژگان و نام حرکت‌ها در رقص باله به زبان فرانسه است. باله کلاسیک که اغلب استفاده می‌شود و که در آن هر دو پا همان زمان خم است. هنگامی که پا روی زمین نیستند، به صورت pointe است. هنگامی که پا خم نیست، آن را به طور کامل کشیده و یا در یک موقعیت نیمه کلاسیک که در آن پا کمی خم شده است نگه می‌داریم استقرار، هم ترازی، احساس و انعطاف‌پذیری برای تبدیل شدن به یک رقصنده باله کلاسیک حیاتی است . در یک سازمان و یا کمپانی باله رقصندگان به درجات مختلفی از تخصص در تکنیک و اجراءاز جمله رقصندگان زن و مرد, رقصنده کر, نیمه‌تک‌رقصنده, تک‌رقصنده, تک‌رقصنده ممتاز, تک‌رقصنده ستاره تقسیم می‌شوند . از مراکز مشهوری که به نمایش آثار باله در تاریخ اختصاص داشته‌است می‌توان باله بولشوی و باله مارینسکی در روسیه، باله ملی فرانسه و باله ملی انگلستان را نام برد. امروزه بسیاری از کشورها دست‌کم یک سازمان ملی باله برای به نمایش درآوردن برترین استعدادهای خویش دارند.

سرکیس جانبازیان را به‌عنوان پدر باله ایران یاد می‌کنند. هنر باله در ایران نیز پس از انقلاب روسیه به وسیله شهروندان ارمنی تباری که سرکیس جانبازیان در صدر آنان قرار داشت رواج یافت. علاوه بر جانبازیان دو مهاجر ارمنی دیگر، مادام یلنا آودیسیان و مادام کرنلی نیز نقش‌های اصلی و تعیین کننده‌ای در معرفی هنر باله به جامعه فرهنگی و هنری ایران آن زمان داشتند. با اینحال روس‌ها در زمان قبل از کمونیسم در قزوین سالن باله تأسیس کرده بودند که امروزه عمارت شهرداری قزوین است. اولین کمپانی دولتی باله در ایران در سال ۱۹۶۹ بنام سازمان باله ملی ایران افتتاح شد که تا انقلاب سال ۵۷ در سطحی بین‌المللی فعال بود. سازمان باله ملی ایران بعد از دو دهه سرانجام در سال ۲۰۰۲ در کشور سوئد از نو گشایش یافت. امروزه در ایران نیز تعدادی از هنرمندان مانند پردیس خسروی کماکان در حال زنده نگاه داشتن این هنر می‌باشند. فیلم آموزشی Ballet Body Total Body Workout توسط یکی از بهترین اساتید باله بنام Leah Sarago طراحی شده و کمپانی Leah Sarago Fitness این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . در این فیلم شما شاهد تمرین کردن تمامی بدن هستید که استاد باله در مدت زمان کمتر از یک ساعت تمامی بدن را درگیر این رشته خواهد کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Ballet Body Total Body Workout لذت ببرید .

برنامه های تمرینی فیلم آموزشی Ballet Body Total Body Workout :

– انجام دادن حرکات خوابیده و شکم

– انجام دادن حرکات کششی

– انجام دادن حرکات ترکیبی

– انجام حرکات پا و پهلو

– انجام حرکات دست و پهلو

– و غیره

 

مشخصات فیلم آموزشی Ballet Body Total Body Workout :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Leah Sarago Fitness

– مدرس : Leah Sarago

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 51 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×400

– فرمت فایل : Avi

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Ballet Body Total Body Workout