دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Basics Of PHP For absolute Beginners

پی اچ پی یکی از جذاب ترین زبان های برنامه نویسی وب است که سالهاست چه صورت مجزا و چه همگام با دیگر زبان ها سعی دارد تا نیاز های روزافزون کاربران اینترنت را تامین کند. امروزه بسیاری از سایت ها توسط این زبان برنامه نویسی شده اند و یا قطعه کدی از پا اچ پی را در خود دارند. یادگیری این زبان قدرتمند می تواند شما را چه از نظر شغلی و چه از نظر وضعیت وبسایت نسبت به رقبا جلو ببرد. دوره آموزشی Basics Of PHP For absolute Beginners سعی دارد تا تمام مفاهیم اولیه برای کار با زبان پی اچ پی را به شما معرفی کند. لازم به ذکر است که وبسایت های بسیار بزرگی نظیر فیسبوک با استفاده از این زبان برنامه نویسی شده اند و بدون شک سرمایه گذاری برای یادگیری این زبان می تواند موقعیت کاری شما را در زمینه IT بسیار بهبود ببخشد و راه های جدیدی را در مقابل شما باز کند.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Basics Of PHP For absolute Beginners یک دوره کاملا مجزا و پروژه محور است که سعی دارد تا تمام مفاهیم اولیه پی اچ پی را به صورت قدم به قدم به شما آموزش دهد و مثال های مناسبی برای درک مفاهیم آن مطرح کند. این دوره آموزشی توسط شرکت Udemy تولید و عرضه شده است.

Basics Of PHP For absolute Beginners cover

مشخصات فیلم آموزشی Basics Of PHP For absolute Beginners :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Joydip Ghosh

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

Basics Of PHP For absolute Beginners

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *