دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal

ساخت یک وبسایت از ابتدا بسیار سخت و طاقت فرسا است و فرایند کد نویسی برای تمامی افراد ساده نیست. اما با یک بررسی ساده می توان متوجه شد که سایت های مختلف ساختاری بسیار مشابه یکدیگر دارند و کد نویسی آنها شبیه یکدیگر است. اما یک مسئله مهم در تمامی سایت ها مشابه است و آن اینکه هیچکدام از مشتری ها، سایت مشابه یک وبسایت دیگر نمی خواهند. اما بحث ما یک بحث جامع تر است و به طوریکه هدف ما استفاده از یک اسلحه مخفی و یک ابزار مدیریت محتوا یا CMS است. در دوره آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal به طرز استفاده و شخصی سازی یک وبسایت با استفاده از ابزاری به نام Dropal را فرا خواهید گرفت. با استفاده از CMS ما می توانیم از یک کد برای پروژه های مختلف استفاده کنیم بدون اینکه ساختار هیچکدام شبیه دیگری باشد. در بعضی از وبسایت های ساده نیز اصلا نیاز به انجام هیچ کار سختی نداریم و تنها با چند کلیک ساده می توانیم صاحب یک وبسایت شویم.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal توسط شرکت Tutsplus تهیه شده است و مدرس آن نیز آقای Derek Jensen است. باید گفت که Derek Jensen یکی از مدرسین بسیار خوب و مطرح Tutsplus است و همچنین او توانایی ساخت نرم افزار های چندلایه با استفاده از دات نت را دارد. در دوره آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal او به شما آموزش می دهد تا چگونه با استفاده از دروپال یک وبسایت بسیار خوب و مورد پسند خود را طراحی کنید و تمامی نظرات خود را به راحتی روی این سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی کنید.

Beginners Guide to Building Sites With Drupal

مشخصات فیلم آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Tutsplus – مدرس : Derek Jensen – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 42 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Beginners Guide to Building Sites With Drupal : – شمای کلی بحث و معرفی – ساختن ساختار و محتوا – کار با View ها – تنظیمات اساسی و پیشرفته تر – ساخت یک سایت از پایه – نتیجه گیری و خاتمه  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Beginners Guide to Building Sites With Drupal

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *