دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Beginning CentOS 7 Administration

CentOS 7 یک نسخه جدید و بسیار جذاب تر نسبت به سیستم مبتنی بر لینوکس CentOS است. این سیستم عامل یکی از محبوب ترین سیستم هایی است که در بسیاری از شرکت های جهان از آن استفاده می شود چرا که قدرت مدیریت بسیار خوبی را همراه با ابزارهای جالب در اختیار شما قرار می دهد. دوره آموزشی Beginning CentOS 7 Administration شما را با این سیستم عامل محبوب آشنا می کند و در محیط شبیه ساز ویژگی های آن را برای شما تشریح خواهد کرد. بدون شک در قدم اول شما با نحوه نصب و اجرای این سیستم عامل در محیط ویندوز و مک آشنا خواهید شد. سپس به بررسی و تنظیمات اساسی آن می پردازید و در قدم نهایی به سراغ چگونگی ساخت و توزیح پکیج های مختلف و نحوه عیب یابی آن ها می رویم.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Beginning CentOS 7 Administration یکی از آسان ترین دوره هایی است که برای این سیستم عامل محبوب و قدرتمند تولید شده است. توضیحات این دووره بسیار ساده و قابل فهم است و درک عمیقی از آن را به شما خواهد داد. این دوره آموزشی توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است. مدرس این دوره Oliver Pelz است که نزدیک به 10 سال تجربه مدیریت سیستم های مختلف را داشته است و می تواند تجربیات خود را نیز به شما منتقل کند.

Beginning CentOS 7 Administration cenhter

مشخصات فیلم آموزشی Beginning CentOS 7 Administration :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Oliver Pelz

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Beginning CentOS 7 Administration

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *