دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Building Android Apps with Kotlin: Getting Started

ساخت برنامه های اندروید تاکنون بخاطر مشکلات زبان برنامه نویسی جاوا دچار محدودیت هایی بوده است. در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت معروف Pluralsight ارائه گردیده است اطلاعات مهمی در مورد زبان برنامه نویسی Kotlin بدست خواهید آورد و می توانید از این اطلاعات در جهت ساخت برنامه های اندرویدی استفاده نمائید. شما در ابتدای این دوره با مباحث ساده ی ساخت برنامه ی اندروید به کمک Kotlin آشنا می شوید، سپس راه هایی را برای دسترسی به کنترل داده توسط HTTP یاد می گیرید. در انتها نیز می آموزید که چطور داده ها را به صورت محلی بر روی دستگاه ذخیره سازی نمائید. شما در طول این آموزش، می توانید یک برنامه ی واقعی نیز برای خود ایجاد کنید و آن را در مارکت ها قرار دهید. پس از تماشای کامل این دوره نیز اطلاعات مناسبی در مورد Android و Kotlin کسب خواهید کرد و می توانید کدنویسی بهتری داشته باشید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Building Android Apps with Kotlin: Getting Started center

مشخصات فیلم آموزشی Building Android Apps with Kotlin: Getting Started :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Alex Dunn

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 44 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : January 22, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Building Android Apps with Kotlin: Getting Started

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *