دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Building Effective Microservices

میکروسرویس ها یکی از معماری های برنامه نویسی مدرن هستند که برنامه را به قسمت های مختلفی تقسیم می کنند که هر کدام نقشی برای خود دارند و می توانند نیازهای کاربران را برطرف کنند. این معماری برنامه نویسی به شما امکان می دهند تا برنامه های بسیار بزرگ و پیچیده ای را طراحی کنید که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در دوره آموزشی Building Effective Microservices شما در ابتدا با تاریخچه میکروسرویس ها آشنا می شوید و نیز مسیر را برای خود ترسیم خواهید کرد تا بتوانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. سپس به نحوه نصب و تنظیمات محیط برنامه نویسی میکروسرویس ها خواهید پرداخت. البته در قدم بعدی شما باید یاد بگیرید که چطور با استفاده از ابزارهایی نظیر REST و GUICE میکروسرویس خود را بسازید. قدم بعدی نیز اضافه کردن نیازهای کاربر به میکروسرویس است که شما را قادر می سازد تا نیازهای کاربران را به راحتی برطرف کنید و از ورژن قبلی میکروسرویس خود برای گسترش آن استفاده کنید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Building Effective Microservices یک دوره کاملا پروژه محور است که شما را قادر می سازد تا با بررسی میکروسرویس ها همراه با مثال های مختلف اطلاعات اولیه خود را درباره آنها تکمیل کنید. این دوره آموزشی با کوتاه کردن ویدئو ها و نیز افزایش تعداد آنها شما را قدم به قدم به خواسته تان نزدیک خواهد کرد. دوره آموزشی Building Effective Microservices محصول شرکت Packt است.

Building Effective Microservices center

مشخصات فیلم آموزشی Building Effective Microservices :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Diego Pacheco

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Building Effective Microservices

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *