دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی C++ IDE Overview

به عنوان یک برنامه نویس ++C، شما 90 درصد از وقت خود را در IDE می گذرانید. IDE یا محیط توسعه ی یکپارچه جایی است که شما کدهای خود را می نویسید و آن ها را تست و عیب یابی می کنید. پیدا کردن یک IDE مناسب برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای ضروری می باشد. این دوره به شما کمک می کند تا گزینه های موجود را بررسی کنید و آیتم مناسبی را برای پروژه ها و استایل کدنویسی خودتان پیدا نمائید. مدرس دوره، آقای Troy Miles به شما 6 ابزار محبوب را معرفی می کند: NetBeans, CodeLite, CLion, Eclipse, و Visual Studio Community. در ادامه نیز شما با نحوه ی نصب هر برنامه، استفاده از ویرایشگر کد، عیب یابی یک برنامه، و بررسی طرح های پروژه آشنا می شوید و قابلیت های هر IDE را به صورت مختصر یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

C++ IDE Overview center

مشخصات فیلم آموزشی C++ IDE Overview :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Troy Miles

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 33 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/22/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

C++ IDE Overview

  • 2 replies
    1. Asal says:

      با سلام
      لطفا این آموزش قرار دهید
      ممنون
      https://www.lynda.com/Software-Development-tutorials/Multithreaded-Programming-C/677174-2.html

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *