دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Cert Prep: Certified SOLIDWORKS Professional

به کمک این دوره ی آموزشی و با قبولی در آزمون CSWP به یک متخصص SOLIDWORKS تبدیل شوید. این دوره شما را برای شرکت در آخرین نسخه ی آزمون CSWP آماده می کند و تکنیک های ضروری برای طراحی و آنالیز بخش های پارامتری و اسمبلی به کمک ویژگی های پیشرفته در SOLIDWORKS را آموزش می دهد. مدرس دوره، آقای Gabriel Corbett مباحث مورد نیاز این آزمون را نشان می دهد و بیش از 30 مهارتی که در طول این آزمون مورد تست قرار می گیرد را مطرح می سازد. این مهارت ها شامل معادله سازی و متغیرهای بهم پیوسته، تبدیل کردن و متعادل سازی موجودیت ها، کار با ابزار Shell، آشنایی با Hole Wizard، کار با متریال ها، پیکربندی کردن، طراحی جداول، و تکنیک های اسمبلی می شود. آقای Corbett همچنین کل آزمون را به سه بخش مدلسازی، پیکربندی، و اسمبلی تقسیم می کند و راهکارهایی را برای شما فراهم می کند که برای قبولی در آزمون بسیار مفید می باشند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Cert Prep: Certified SOLIDWORKS Professional center

مشخصات فیلم آموزشی Cert Prep: Certified SOLIDWORKS Professional :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Gabriel Corbett

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 22 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/20/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Cert Prep: Certified SOLIDWORKS Professional

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *