دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی CINEMA 4D UV Mapping Fundamentals

آیا تا به حال خواسته اید که UV، یا unwrapping و یا تکسچره کردن در نرم افزار سینما 4دی را بهتر یاد بگیرید؟ در دوره ی آموزشی CINEMA 4D UV Mapping Fundamentals که توسط وب سایت Pluralsight ارائه شده است یاد می گیرید که چگونه یک مدل سه بعدی را unwrap و تکسچر کنید. در این آموزش با استفاده از یک مدل سه بعدی، نحوه ی کار با ابزار های Cinema 4D را می آموزید و یاد می گیرید که چگونه از آن ها استفاده نمائید. در طول آموزش از نرم افزار Photoshop جهت ساخت تکسچر ها استفاده می شود و در پایان می توانید یک مدل سه بعدی unwrap و تکسچر شده از یک قایق را به زیبایی در نرم افزار سینما 4 دی ایجاد نمائید. شما می توانید از مهارت های استفاده شده در این دوره برای تکسچر کردن هر مدلی در نرم افزار Cinema 4D استفاده نمائید. نرم افزار های مورد نیاز: CINEMA 4D, Photoshop.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

CINEMA 4D UV Mapping Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی CINEMA 4D UV Mapping Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Sophie Jameson

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 22 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : November 2, 2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

CINEMA 4D UV Mapping Fundamentals

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *