دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Color Workflows in NUKE

سیستم خطی نورپردازی در نرم افزار NUKE تمامی روابط منحصر به فردی که منابع با رنگ ها دارند را مدیریت می نماید. دوره ی آموزشی Color Workflows in NUKE که توسط وبسایت Pluralsight ارائه شده شما را با مباحث اصلی فضاهای رنگ در NUKE آشنا می کند. در ابتدا شما با نحوه ی استفاده از گره درجه بندی و اصلاح رنگ ساده آشنایی پیدا می کنید. سپس سایر گره های اصلاح رنگ را مشاهده می کنید که در این نرم افزار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، مانند: گره اصلاح رنگ (hue-correct)، جدول جستجوی رنگ (color lookup)، و ویرایش رنگ. در پایان نیز نحوه ی کامپوزیت خشن به کمک عناصر پرده ی سبز و پس زمینه ی ساده را یاد می گیرید و با نحوه ی استفاده از عناصر CG در لایه های متنوع آشنا می شوید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Color Workflows in NUKE center

مشخصات فیلم آموزشی Color Workflows in NUKE :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Eric Deinzer

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 1 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 1, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Color Workflows in NUKE

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *