دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps

برای یادگیری کامپیوتر و علوم آن باید دوره های مختلفی را پشت سر بگذارید. دوره هایی که گاه به دلیل ساعات بسیار زیاد آن کسل کننده هستند. از طرفی ایده های بسیار تکراری بازار کامپیوتر را پر کرده است. دوره آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps یک راهکار برای  گذر از این دوگانگی و رخوت است چرا که با ایده ای جدید سعی دارد به شما علوم کامپیوتر را آموزش دهد. یادگیری این علوم با استفاده از برنامه نویسی جاوا می تواند حالت یکنواختی این مفاهیم را از شما دور کند و شما را به یادگیری آن مشتاق تر کند! در دوره آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps شما با ابتدایی ترین مفاهیم علوم کامپیوتر آشنا می شوید و قدم به قدم با مفاهیم جدیدتر سر و کله می زنید. در ابتدای دوره شما به عنوان کسی فرض می شوید که اطلاعات خاصی نسبت به کامپیوتر ندارد اما در انتهای دوره اوضاع کمی متفاوت است. شما با مفاهیم و جنبه های اصلی علوم کامپیوتر آشنا شده اید و توانید با اطلاعات کافی به سمت یادگیری دوره های بسیار پیشرفته تر حرکت کنید.

سایر توضیحات: در دوره آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps شما با یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی آشنا می شوید. این قضیه به شما کمک می کند تا علاوه بر یادگیری آسانتر زبان های دیگر، با مفاهیم کامپیوتر نیز به صورت همزمان آشنا شوید و این مفاهیم را با اهرم برنامه نویسی به جلو حرکت دهید. این دوره توسط شرکت Viva El Software Libre برای کسانی طراحی شده است که اطلاعات زیادی راجع به کامپیوتر ندارند و می خواهند به تازگی وارد دنیای جذاب و بزرگ دیجیتال شوند.

Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps

مشخصات فیلم آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Viva El Software Libre – مدرس :Clara Chen – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 11 ساعت – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps : – اشنایی با کالکشن ها – اشنایی با صف ها – اشنایی با پشته ها – اشنایی با مجموعه – اشنایی با توابع بازگشتی – اشنایی با درخت های باینری

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Computer Science for Beginners learn by building 6 Java apps

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *