دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Create a Membership Based Business

موفقیت شرکت هایی نظیر LinkedIn, Netflix, Amazon, و Airbnb مفهوم سرویس را تغییر داده است. این شرکت ها بجای روابط تعاملی، مشتریان خود را قانع می کنند تا به عنوان یک عضو با آنها ارتباط داشته باشند. در عوض، مشتریان آنها نیز در این کسب و کارها سرمایه گذاری می کنند. این اقتصاد جدید عضویتی بر روی انواع سازمان ها -چه شرکت یا سازمان مستقل، دیجیتالی یا سنتی، بزرگ یا کوچک- تاثیر می گذارد. در این دوره ی آموزشی، خانم Robbie Kellman Baxter مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی یک شرکت اقتصاد عضویتی را نشان می دهد، دلایل اهمیت معاشرت سازمانی در روابط با مشتریان را توضیح می دهد، و شما را با نحوه ی بهینه سازی تجربه برای ثبات قدم بودن آشنا می کند. شما در انتها نیز با روش ارزیابی اقتصاد عضویتی آشنا می شوید و دلایل اهمیت ارائه خدمات رایگان و استفاده از تکنولوژی روز را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Create a Membership Based Business center

مشخصات فیلم آموزشی Create a Membership Based Business :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Robbie Kellman Baxter

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 51 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/25/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Create a Membership Based Business

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *