دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Create an app like Twitter with Swift

برنامه نویسان قدیمی زمانی را به یاد دارند که برنامه نویسی iOS بسیار سخت بود. ابزارهای خوبی برای ساخت نرم افزار و بازی برای iOS موجود نبود و ساخت نرم افزارها نیز بسیار دشوار بود. اما شرکت بزرگ اپل تصمیم گرفت تا میزان انحصاری بودن برنامه سازی این پلتفرم بسیار محبوب را کاهش دهد. از این رو تصمیم به اضافه کردن زبان برنامه نویسی Swift در کنار برنامه نویسی به زبان ++C گرفت. این مسئله باعث شد تا کیفیت برنامه نویسی این پلتفرم به شدت افزایش یابد. از این رو شرکت های بسیار زیادی در راستای ساخت فیلم های آموزشی مختلف برای سوییفت تلاش کردند. شرکت بزرگ Udemy نیز از این قافله عقب نماند و فیلم های مختلفی را برای این زبان منتشر کرد. دوره آموزشی Create an app like Twitter with Swift نیز برای کسانی است که دوست دارند تا یک برنامه بسیار کاربردی نظیر Twitter را برای این پلتفرم بسازند. این دوره توسط Valsamis Elmaliotis تدریس می شود. این شخص در سالهای مختلف به تجربه پلتفرم های مختلف پرداخته است و به طور جالبی در اولین تجربه خود در خرید یک گوشی آیفون از این پلتفرم خوشش آمد. از آن پس تصمیم گرفت تا این زبان برنامه نویسی را فرا بگیرد و تا کنون بیش از 7 نرم افزار مختلف در اپ استور منتشرکرده است.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Create an app like Twitter with Swift طوری طراحی شده است که تمامی برنامه نویسان در هر سطحی بتوانند از آن استفاده کنند. در این دوره شما یاد می گیرید تا چطور یک برنامه شبکه اجتماعی نظیر توییتر را بسازید و پایگاه داده های آنلاین را به برنامه خود متصل کنید. همچنین در این دوره یاد می گیرید تا چطور برای تمامی سایزهای صفحات نمایش برنامه خود را بهینه کنید تا رنج مختلفی از کاربران بتوانند از نرم افزار شما استفاده کنند.

Create an app like Twitter with Swift

مشخصات فیلم آموزشی Create an app like Twitter with Swift :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Valsamis Elmaliotis

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Create an app like Twitter with Swift :

– مقدمه و معرفی کلی بحث

– Swift

– ساخت Signup and Signin

– ساخت کنترلر View اصلی

– ساخت کنتلر View کاربران

– ساخت کنترلر Tweet View

– ساخت دریافت توییت ها

– کنترلر اضافه کردن عکس

– ساخت کنترلر دریافت نهایی توییت

– خاتمه و نتیجه گیری

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Create an app like Twitter with Swift

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *