دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Creating a Cloud-based Swift iOS Chat App with Firebase

داشتن یک سرویس ابری هوشمند با کاربرد آسان برای ساخت برنامه های iOS ضروری می باشد، مخصوصا وقتی که نیاز به ارتباط ریل-تایم و مطمئن داشته باشید. در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight تهیه شده است با Firebase آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه از آن برای ایجاد تعامل های امن و ریل-تایم استفاده کنید. شما در ابتدا می آموزید که چگونه یک برنامه ی چت با Swift ایجاد کنید و در طول آن از Firebase استفاده نمائید. سپس با نحوه ی همگام سازی Firebase در برنامه ی iOS خود آشنا می شوید. در پایان نیز ساختار طرح Firebase را مشاهده می کنید و با چگونگی یکپارچه شدن iOS و Firebase آشنایی پیدا می کنید. شما با تماشای این دوره یاد می گیرید که چطور از Firebase برای ساخت برنامه چت iOS استفاده نمائید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Creating a Cloud-based Swift iOS Chat App with Firebase center

مشخصات فیلم آموزشی Creating a Cloud-based Swift iOS Chat App with Firebase :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Brett Romero

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 40 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : January 26, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Creating a Cloud-based Swift iOS Chat App with Firebase

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *