شکستن یک ساختار ماژولار برای استفاده در بازی های مختلف می تواند عملی چالش برانگیز باشد، اگر بخواهید از الگوی اولیه چندین بار استفاده کنید. در این شرایط جزئیات اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند، اما با این حال فرآیند فنی آن برای اولین بار می تواند بسیار دشوار باشد. در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه بهترین استفاده ممکن را از الگوی اولیه را در بازی های متعدد داشته باشید و به دلخواه اشکال گوناگون را نیز برای هماهنگی در بازی اعمال کنید. ابتدا می آموزید که چگونه از ابزار های مختلف برای بهینه سازی مدل low-poly بهره بگیرید. در مرحله بعد می آموزید که چگونه از الگوی اولیه خود در مقاصد مختلف استفاده کنید. سپس می آموزید که چگونه یک محتوای پیچیده را به آسانی و سرعت از هم باز کنید. در نهایت نحوه ایجاد یک ساختار جدید از یک مدل اورجینال را خواهید آموخت. نرم افزار های مورد نیاز این دوره آموزشی ZBrush ،Unreal Engine 4 ،3ds Max و xNormal می باشند.
مشخصات دوره آموزشی Creating Game-ready Modular Structures in 3ds Max :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : Pluralsight
– مدرس : Dan John Cox
– فایل های پروژه : دارد
– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 58 دقیقه
– سطح دوره: متوسط
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد
چرا پاررت دومش رو نمیگذارید!! پاررت 1 2 گیگ دانلود کردم موقع اسستخراج پارت 2 میخواد!!!
سلام،
اصلاح شد .
خیلی ممنون خسته نباشید لطفا در صورت امکان Game Design Foundations: 1 فیلم های اموزشی رو قرار بدین برای شرکت لیندا هست
ممنون. حتما بررسی می کنیم در صورت امکان بزودی منتشر می شه.