دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017

ویژوال استودیو 2017 ابزار های بسیار قدترمندی برای تست اپلیکیشن های مختلف در اختیار سازندگان قرار می دهد بطوریکه این ابزار به کدنویس کمک می کنند تا تمرکز خود را بیشتر روی کدنویسی و منطق برنامه خود قرار دهند تا اینکه بخواهند باگ های مختلف را کشف کنند. دوره آموزشی Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017 یک راهنمای جامع و کامل است که ابزارهای مختلف و نیز روش کار با آنها را به شما آموزش خواهد داد. البته با وجود ابزارهای مختلف شما باید یک واحد تست نرم افزار را تهیه کنید. قدم بعدی تست نرم افزارهای به صورت اتوماتیک است که بدون شک سرعت تولید نرم افزار بدون نقص را افزایش خواهد داد. بررسی نحوه تست آنلاین نرم افزارهای محیط ابری نیز  جز. مباحثی است که در دوره آموزشی Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017 به آن پرداخته خواهد شد. همچنین تست داده ها نیز از مباحثی است که اکثر نرم افزارهای امروزی با آن درگیر هستند و باید زمان مناسبی را به این بخش اختصاص دهید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017 از نگاه یک برنامه نویس سعی دارد تا شما را با روش های تست قسمت های مختلف نرم افزار با استفاده از ابزارهای وسیع ویژوال استودیو آشنا کند. این دوره آموزشی توسط شرکت Packt با هدف تولید یک دوره پروژه محور عرضه شده است. ارائه مثال های مختلف از ویژگی های این دوره اموزشی است.

Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017 center

مشخصات فیلم اموزشی Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Damir Arh

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت 40 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Debugging and Unit Testing in Visual Studio 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *