سایه زنی یک امر مهم در فعال سازی قدرت GPU می باشد و باعث می شود تا بازی شما عالی بنظر برسد. در دوره ی آموزشی Developing Custom Shaders in Unity، یاد می گیرید که چطور سایه زنی را در یونیتی، Graphics Pipeline، و Post Processing Stack بنویسید. شما در ابتدا، با یادگیری مباحث اولیه می آموزید که چگونه سایه زنی را ایجاد کنید. سپس با Graphics Pipeline آشنا می شوید و نحوه ی کارکرد رندرینگ را یاد می گیرید. در انتها نیز با نحوه ی ایجاد انواع سایه ها آشنایی پیدا می کنید. زمانی که شما این دوره را به اتمام برسانید، با مباحث تئوری رندر کردن، تفاوت بین انواع سایه زنی ها، و نحوه ی نوشتن، بهینه سازی، و عیب یابی آنها آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز این دوره: Unity 2017
سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.
مشخصات فیلم آموزشی Developing Custom Shaders in Unity :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : Pluralsight
– مدرس : Claudia Doppioslash
– فایل تمرینی : دارد
– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 28 دقیقه
– تاریخ ساخت آموزش : March 12, 2018
– سطح دوره: متوسط
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد