دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Dive into Orchestration with Docker Swarm

در حال حاضر Docker یکی از بهترین روش ها و ابزارها برای اجرای برنامه های متعدد روی یک سرور است که به طر همزمان برنامه های مختلف را به حالت اجرا نگه می دارد. همچنین این ابزار به شما امکان بسته بندی و جابجایی راحت تر و سریع تر برنامه ها را می دهد. در دوره آموزشی Dive into Orchestration with Docker Swarm شما با ابزاری به نام Orchestration یا مدیر آشنا خواهید شد که با استفاده از آن می توانید نرم افزار های خود را به راحتی بسازید، اجرا کنید و به صف برنامه های در حال اجرا انتقال دهید. همچنین با استفاده از Docker Swarm یاد می گیرید که چطور برنامه های متنوع را در Container های مختلف میان سرورهای متعدد نگهداری کنید. همچنین مبانی استفاده از حافظه محلی و یا چند هاست همزمان را یاد می گیرید. در نهایت باید بدایند که در انتهای این دوره شما توانایی این را خواهید داشت که یک Swarm را راه اندازی کنید و چطور سرویس های متعدد را آغاز کنید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Dive into Orchestration with Docker Swarm سعی دارد تا شما را با مفاهیم جدیدی آشنا کند که کار شما را برای راه اندازی سرویس های متعدد با استفاده از Docker ساده تر خواهد کرد. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است که توسط Randall Smith تدریس می شود. لازم به ذکر است که این شخص یکی از مسئولین سایت Adams State University است.

Dive into Orchestration with Docker Swarm center

مشخصات فیلم آموزشی  Dive into Orchestration with Docker Swarm :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Randall Smith

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 18 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Dive into Orchestration with Docker Swarm

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *