دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Dreamweaver: Working with Git Version Control

فرقی نمی کند که شما به صورت تکی کار می کنید و یا مشغول به کار در یک تیم هستید؛ در هر صورت با استفاده از کنترل نسخه Git در Adobe Dreamweaver CC می توانید سیستم کاری خود را در این نرم افزار بهبود ببخشید. شما در این دوره ی آموزشی یاد می گیرید که چگونه از نرم افزار Dreamweaver به همراه Git استفاده کنید تا پروژه های خود را به خوبی مدیریت و پشتیبان گیری نمایید. مدرس دوره، آقای David Powers به شما توضیح می دهد که چگونه Git را بر روی ویندوز و مک نصب کنید، چگونه Dreamweaver را برای استفاده از یک مخزن محلی Git پیکربندی نمایید، و چطور از انشعاب ها برای جدا نگه داشتن فایل ها از وبسایت آنلاین خود استفاده کنید. آقای Powers در انتها نیز نحوه ی حل مشکلات و ساخت برچسب ها را آموزش می دهد و روش کار با کنترل انبار را توضیح می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Dreamweaver: Working with Git Version Control center

مشخصات فیلم آموزشی Dreamweaver: Working with Git Version Control :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : David Powers

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 32 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 8/16/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Dreamweaver: Working with Git Version Control

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *