دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Eclipse for Java Developers

به عنوان یک برنامه نویس جاوا، یادگیری Eclipse به شما کمک می کند تا بتوانید خلاق تر و موثر تر به فعالیتتان ادامه دهید. شما در این دوره ی آموزشی با ویژگی های مهم Eclipse که در همه برنامه های جاوا مورد نیاز است آشنا می شوید. این دوره مباحث زیادی را برای تنظیم درست Eclipse به شما یاد می دهد و شما را برای استفاده ی موثرتر از آن آماده می نماید. شما در ابتدا نحوه ی استفاده از Maven برای ساخت، بسته بندی، و انتشار برنامه های Java SE و EE را یاد می گیرید. سپس با نحوه ی استفاده از Git در Eclipse آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه پروژه ها را از GitHub دریافت نمائید. در پایان نیز با چرخه ی ساخت نرم افزارهای Java EE آشنایی پیدا می کنید و مرحله ی عیب یابی در سرور Tomcat به صورت محلی و کنترلی را یاد می گیرید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Eclipse for Java Developers center

مشخصات فیلم آموزشی Eclipse for Java Developers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Jose Paumard

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 22 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : April 5, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Eclipse for Java Developers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *