دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Excel 2016 Creating and Managing Invoices لیندا

بسیاری از صاحبان کسب و کار های کوچک از صفحه گسترده ی Microsoft Excel برای انجام امور مالی و حسابداری خود استفاده می کنند، اما به یک طرح مدیریت صورت حساب نیز نیازمندند. در این دوره ی آموزشی لیندا، خانم Jess Stratton به صاحبان کسب و کار و پیمانکاران مستقل نشان می دهد که چگونه می توانند به صورت ساده و راحت امور حسابداری خود را در نرم افزار مایکروسافت اکسل ایجاد، پیگیری، و مدیریت کنند. مدرس به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید یک قالب را برای ایجاد و ویرایش صورت حساب پیدا کنید، و توضیح می دهد که با چه تنظمیات و راهکار هایی می توانید فاکتور های نهائی را برای مشتریان خود ایجاد نمائید. در پایان آموزش نیز بیان می کند که چگونه قابلیت های نرم افزار را با ایجاد لیست های کشویی گسترش دهید و از محدوده های نام، افزایش خودکار اعداد فاکتور، و سایر موارد دیگر استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Excel 2016 Creating and Managing Invoices center

مشخصات فیلم آموزشی Excel 2016 Creating and Managing Invoices :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس :  Jess Stratton

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 34 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : October 24, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Excel 2016 Creating and Managing Invoices

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *