دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Font Management Essential Training

زمانی که شما با متن ها کار می کنید، نیاز به یک طرح ریزی برای پیدا کردن منابع، دسته بندی، اعتبار سنجی، و مدیریت فونت ها دارید. در این دوره ی آموزشی، آقای Mike Rankin به شما انواع فونت ها را نشان می دهد و شما را با تفاوت های بین آنها آشنا می کند. او سپس فونت های قانونی که بر روی سیستم های مک و ویندوز وجود دارد را بررسی می نماید و به شما نشان می دهد که از کجا می توانید فونت های جدیدی برای خودتان پیدا کنید. آقای Rankin در ادامه نحوه ی استفاده از ابزارهای محلی و سایر نرم افزارهای جانبی را به طراحان نشان می دهد تا بتوانند کتابخانه های فونت را مدیریت کنند. شما در انتهای دوره نیز یاد می گیرید که چگونه فونت ها را دسته بندی کنید و مشکلات رایج آنها را برطرف نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Font Management Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Font Management Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Mike Rankin

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 12 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/25/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Font Management Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *