خلق موجودات می تواند یکی از لذت بخش ترین بخش ها در فرآیند توسعه یک بازی باشد، هر دو نوع خیالی و حقیقی از این مهم بر خوردارند. با این حال اغلب اوقات برقراری ارتباط بین ماهیت خیالی و واقعی موحود، چالش بر انگیز است. در این دوره می آموزید که چگونه یک موجود را با کنترل پارامتر های ذکر شده خلق کرده و برای این امر از آناتومی بدن انسان نیز بهره بگیرید. ابتدا تکنیک های تراش دادن ماهیچه ها را می آموزید، سپس در حالی که مشغول خلق موجود پیچیده و منحصر به فرد خود بدون درگیر شدن در جزئیات ریز هستید، کار با مجموعه ابزار های مختلف ZBrush را نیز فرا می گیرید. در پایان دوره قادر به خلق موجودات خیالی حیرت انگیز خواهید بود.
مشخصات دوره آموزشی Game Creature Sculpting Fundamentals :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : pluralsight
– مدرس : Dan John Cox
– فایل های پروژه : دارد
– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 4 دقیقه
– سطح دوره: متوسط
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد