دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics

Cognos Analytics جدیدترین ورژن IBM Cognos Business Intelligence است که بار دیگر شرکت IBM را به بازی بر می گرداند  سعی دارد تا با رقبای قدرتمند خود نظیر QlikView و  Tableau رقابت کند. این ابزار قدرتمند حاصل دسترنج شرکت IBM است که دهه هاست در این زمینه فعالیت دارد و می تواند کمک شایانی در زمینه گزارش گیری و تحلیل داده کند. دوره آموزشی Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics قصد دارد تا سحط پیشرفته ای از این تکنولوژی جدید را مورد بررسی قرار دهد و شروع کار خود را بر مبنای آشنایی شما با این تکنولوژی قرار داده است. این دوره همچنین به محدودیت های Dashboard ها نیز اشاره خواهد کرد و روش های جلوگیری یا فرار از آنها را به شما معرفی خواهد کرد.

سایر توضیحات: فلسفه ساخت دوره آموزشی Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics بدون شک ارائه جدیدترین راهکارهایی است که در ورژن جدید این تکنولوژی یعنی Cognos v11 ارائه شده است تا کار گزارش گیری را برای شما آسان تر کند. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است که توسط Abhishek Sanghani تدریس می شود.

Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics center

مشخصات فیلم آموزشی Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Abhishek Sanghani

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Going beyond Dashboards with IBM Cognos Analytics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *