دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide

تمامی رایانه ها از قطعات سخت افزاری مانند مادربرد, پاور, مانیتور, هارد, رم, سی پی یو, فن خنک کننده, صفحه کلید, دیسک سخت, کارت گرافیک, کارت صدا و غیره تشکیل شده اند که می توان حتی برای خرید یک کامپیوتر شخصی تمامی قطعات کامپیوتر را به صورت مجزا و دلخواه خریداری کنید و با استفاده از این مجموعه فیلم آموزشی به راحتی و بدون هیچگونه مشکل تمامی قطعات را سرهم و متصل کنید . در فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide شما در ابتدا با تمامی قطعات کامپیوتر آشنا می شوید و تمای تفاوت های آنها را آموزش می بینید و سپس به اسمبل کردن و جای دادن قطعات کامپیوتر می پردازید . توجه داشته باشید که بیش از 1000 دانش آموز با فرا گرفتن این آموزش در کمتر از یک هفته توانستند یک اسمبل کار حرفه ای کامپیوتر شوند .

 در فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide شما خواهید آموخت که چه قطعاتی برای بهتر انجام دادن کار مرتبط شما با کامپیوتر مناسب است و چگونه می توانید برای انتخاب قطعات تصمیم درست بگیرید . این دوره با برخی از اصطلاحات مختلف آغاز خواهد شد تا شما با تمامی اجزای PC آشنا شوید و خواهید آموخت که چگونه هر یک از مؤلفه ها به یکدیگر متصل می شود و هدف از این کار چیست . بخشی از عناوین این مجموعه می توان به راهنمایی برای انتخاب سخت افزار مناسب و خرید هوشمندانه, اسمبل قطعات رایانه و ساخت اولین PC, نصب نرم افزار های لازم و پرسش و پاسخ های رایج در زمینه اسمبل کردن قطعات کامپیوتر اشاره کرد . این فیلم آموزشی توسط یکی از حرفه ای ترین و مجرب ترین مدرسین بنام Nathan Cope طراحی شده و کمپانی Udemy این مجموعه را در اختیار همه کاربران قرار داد . امیدواریم که از دانلود مجموعه فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide لذت ببرید .

How.To.Build.A.Computer-www.download.ir

مشخصات فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Nathan Cope

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 50 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

بخشی از عناوین فیلم آموزشی How To Build A Computer A Beginners Guide :

– راهنمایی کامل برای انتخاب سخت افزار مناسب و خرید هوشمندانه

– ساخت اولین کامپیوتر و اسمبل قطعات آن

– نصب نرم افزارهای لازم و مورد نیاز

– پرسش و پاسخ به اسمبل کردن قطعات

– و …

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

How To Build A Computer A Beginners Guide

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *