دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی IBM Cognos Framework Manager

نرم افزار بسیار قدرتمند IBM Cognos Business Intelligence suite مخصول شرکت IBM دارای بخشی با نام Framework Manager است که به کاربران اجازه می دهد تا داده های مختلف را مدل سازی کنند تا راحت تر بتوان از آنها گزارش و اسناد مختلف تهیه کرد و نیز دسترسی آنها را نیز آسانتر نمود. از این رو Framework Manager به عنوان یک MiddleWare یا میان افزار انجام وظیفه خواهد نمود. میان افزاری که وظیفه ارتباط میان پایگاه داده و نیز ابزارهای تولید گزارش نظیر Workspace Advanced و Report Studio را دارد. البته باید اذعان داشت که افراد مختلف تصور می کنند که این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد قطعا نیازمند دانش بسیار زیاد و نیز مهارت های مختلفی است اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این ابزار تنها شما باید دانش کافی نسبت به SQL و نیز نیاز های شرکت خود برای تهیه گزارش را داشته باشید تا از تمام تواناهایی های این نرم افزار استفاده کنید.

سایر توضیحات: در دوره آموزشی IBM Cognos Framework Manager شما با ویژگی های این نرم افزار قدرتمند آشنا خواهید شد و با کامپوننت های یک مدل یا رفتار دست و پنجه نرم خواهید کرد. سپس یاد می گیرید که چطور مدل داده ای خود را بسازید. در نهایت نیز باید امنیت این مدل را تامین کنید تا از دسترسی های بیجا جلوگیری کنید. دوره آموزشی IBM Cognos Framework Manager توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

IBM Cognos Framework Manager center

مشخصات فیلم آموزشی IBM Cognos Framework Manager:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Aaron Solar

– فایل تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش: 1 ساعت 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

IBM Cognos Framework Manager

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *