دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC 2017 New Features

Illustrator CC 2017 New Features جدیدترین فیلم آموزشی ادوبی ایلوستریتور سی سی می باشد که توسط شرکت Lynda ساخته شده است . ایلوستریتور یکی از برنامه های زیر شاخه Creative Cloud 2017 می باشند . پایه و اساس این نرم افزار به صورت تصویربرداری می باشد . اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که تسلط کامل بر روی فتوشاپ دارید این نرم افزار هم از همه جهات مانند پنل , فیلتر , ابزارها و منو مانند فتوشاپ می باشد با این تفاوت که از Illustrator برای تصویر برداری استفاده می شود . با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به طراحی برداری از تصاویر , فایل های تصویری و انیمیشن های فلش استفاده می گردد . در این مبحث آموزشی با ویژگی های جدید این نرم افزار پر کاربرد آشنا خواهید شد .

سایر توضیحات : فیلم آموزشی Illustrator CC 2017 New Features توسط Justin Seeley تدریس شده است . این مدرس در این فیلم آموزشی به مباحث گوناگونی از ویژگی های جدید Illustrator CC 2017 پرداخته است و این مبحث را در هر دوره که ادوبی نسخه ی جدیدی منتشر می کند آپدیت می شود . برای شروع او اختصارا از ویژگی های اولیه نسخه نوامبر 2016 صحبت می کند . رابط جدید نرم افزار , شبکه پیکسل و پیش نمایش فونت ها از جمله این ویژگی ها می باشد . در پایان این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی تصاویر خود را بهبود ببخشید .

مباحث موجود در Illustrator CC 2017 New Features :

Introduction
Welcome
How To Use Exercise File

November 2016 Updates
Touring Illustrator’s Revamped
Working With Placeholder Text
Importing Text Into Shapes and Paths
Using Live Font Previews
Working With The Pixel Grid

Conclusion
Continue Learning About Illustrator

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC 2017 New Features

مشخصات فیلم آموزشی Illustrator CC 2017 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Justin Seeley

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– پروژه تمرینی : دارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720*1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Illustrator CC 2017 New Features