دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC 2018 One-on-One Fundamentals

نحوه ی طراحی و ساخت آثار هنری شگفت انگیز را به وسیله ی نرم افزار طراحی قدرتمند مبتنی بر بردار، Adobe Illustrator CC 2018 یاد بگیرید. این دوره ی مقدماتی، اولین بخش از مجموعه ی سه گانه ای است که توسط آقای Deke McClelland تدریس می شود. شما در این دوره یاد می گیرید که چگونه با آرتبورد ها کار کنید؛ چگونه هر چیزی که به نظرتان می آید را به وسیله ی ابزارهای Pen, Pencil, و Curvature رسم کنید؛ و چطور به آثار خودتان از طریق سواچ ها رنگ اضافه نمائید. آقای McClelland همچنین نحوه ی رسم شکل ها، اصلاح حرکت ها، فرمت بندی متن، و نقاشی دیجیتالی به همراه تبلت ها را آموزش می دهد. شما در هر فصل از این دوره با مجموعه ای از قابلیت های ایلوستریتور روبرو می شوید و مهارت های ارزشمندی را بدست می آورید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Illustrator CC 2018 One-on-One Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Illustrator CC 2018 One-on-One Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Deke McClelland

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 18 ساعت و 15 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/23/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Illustrator CC 2018 One-on-One Fundamentals

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *