دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016

ادوبی ایندیزاین سی سی دارای تمام ویژگی های نوآورانه، طرح و ابزارآلات خلاقانه است که شما با آن می توانید به سرعت و به طور موثر توسعه طراحی صفحات را به دور از هر پیچیدگی انجام دهید . این نرم افزار با پشتیبانی از واردات طرح ها و متن از فرمت های مختلف ، از جمله فایل های پی دی اف و XML ای که ارائه می دهد ، مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش مواد وارداتی ، کار با لایه ها ، سبک آبشار ، جداول ، و قالب را در بر می گیرد . نرم افزار Adobe InDesign CC یک راه حل کامل برای محتوای چاپ و نشر فراهم می کند که کنترل دقیق بر تایپوگرافی و طراحی در سطح پیکسل است . از ویژگی های آن انطباق آسان با فرمت های مختلف ، پوسته ها ، جهت گیری صفحه و دستگاه در عین حفظ کیفیت بالای تصویر است. از آنجا که رابط کاربری در فوتوشاپ و ایندیزاین هم زمان با هم ارتقاء یافته ، این نشانه آن است که ادوب به دنبال پیشرفت در ارتقاء کاربری و آسان تر کردن تمامی برنامه هایش می باشد .

InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016 فیلم آموزشی مهارت های ضروری نرم افزار ایندیزاین سی سی می باشد که توسط شرکت Lynda تهیه و منتشر شده است تا در اختیار علاقمندان به ویرایش عکس قرار بگیرد و با نحوه ساخت اسناد تعاملی در ادوبی ایندیزاین سی سی آشنا شوند . نرم افزار InDesign یک ابزار پر کاربرد برای شرکت های طراحی، موسسات تبلیغاتی، مجلات، روزنامه ها، ناشران کتاب و طراحان آزاد در سراسر جهان می باشد. این دوره آموزشی به ارائه یک وضیح کامل و بررسی مباحث و مبانی ابتدایی پرداخته است و پیش نیازی برای مراحل پیشرفته تر می باشد. Mike Rankin مدرس این فیلم آموزشی تلاش کرده است تا در کمترین زمان تمام مباحث مورد نیاز را با بیانی ساده و شیوا به کاربران بگوید. در فیلم آموزشی InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016 به مباحثی از قبیل ایجاد اسناد جدید، ویرایش و قالب بندی، مدیریت صفحات، ویرایش گرافیکی، ایجاد جداول، دسته بندی اسناد و چگونگی دیزاین برای خروجی پرداخته می شود. شما همچنین می توانید با استفاده از پروژه های تمرینی درون این مجموعه، تمام مبانی تدریس شده را بصورت عملی انجام دهید.

مشخصات فیلم آموزشی InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Mike Rankin

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 31 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016 :

– بررسی اجمالی انواع سند تعاملی، از جمله PDF و EPUB

– ایجاد اشیاء تعاملی

– راه اندازی هایپرلینک، ارجاعات متقابل، و یک جدول از محتویات

– کار با media

– انتشار اسناد با انتشار آنلاین

– ایجاد ePubs

– دنبال کردن workflows برای تعامل: PDF تعاملی، reflowable EPUB و طرح ثابت EPUB

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

InDesign CC Interactive Document Fundamentals 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *