دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Installing and Running WordPress: WAMP

نصب وردپرس بر روی کامپیوتر محلی به شما یک زمینه ی عالی برای آزمایش، توسعه ی تم، تست پلاگین، و ساخت وبسایت می دهد. این دوره ی آموزشی برای آن دسته از کاربران سیستم عامل ویندوز ساخته شده است که می خواهند وردپرس را بصورت محلی بر روی کامپیوتر شخصی خود به کمک نرم افزار WampServer 3 نصب و پیکربندی نمایند. WampServer 3 یک نرم افزار متن باز است که زمینه ی توسعه را برای کاربران وردپرس فراهم می کند. در این دوره آقای Morten Rand-Hendriksen به شما تنظیمات پیکربندی و گزینه های شروع توسعه ی وردپرس را به سرعت آموزش می دهد. او به شما یاد می دهد که چگونه چندین سایت را با هم راه اندازی نمائید و دامنه های سفارشی را به وسیله ی هاست مجازی اجرا کنید، که همگی در یک محیط باز و امن انجام شوند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Installing and Running WordPress: WAMP center

مشخصات فیلم آموزشی Installing and Running WordPress: WAMP :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Morten Rand-Hendriksen

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 56 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 11/21/2016

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Installing and Running WordPress: WAMP

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *