دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Intermediate Acoustic Guitar

زمانی که شما مقدمات کار با گیتار آکوستیک را به خوبی یاد گرفتید، آماده هستید تا رپرتوار خود را گسترش دهید و تکنیک های پیچیده تری را یاد بگیرید. در این دوره ی آموزشی، آقای Jared Meeker شما را مباحث سطح بالایی نظیر الگوهای سولو و تغییر تنظیمات در یک سبک آموزشی ساده آشنا می کند و در مورد تارهای صوتی آویزان و میزان سازی با همسازها توضیحاتی را ارائه می دهد. شما در ادامه با مجموعه ای از استایل های جدید، نظیر فون آکوستیک آشنا می شوید و تکنیک های جدیدی را یاد می گیرید. آقای Meeker در انتهای دوره نیز در مورد تنظیم سازی Drop D, Double Drop D, Open G, و Open D صحبت می کند و مهارت های شما را در کار با گیتار آکوستیک افزایش می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Intermediate Acoustic Guitar center

مشخصات فیلم آموزشی Intermediate Acoustic Guitar :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jared Meeker

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 9 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/13/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Intermediate Acoustic Guitar

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *