دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Introduction to the PHR Certification Exam

متخصصان HR (منابع انسانی) نیاز دارند تا خود را در زمینه ی گرایش های HR، تمرینات حرفه ای، و قانونگذاری به روز نگه دارند. گرفتن مدرک یکی از راه هایی است که می توانند این تعهد را به دیگران ثابت کنند. گرفتن مدرک حرفه ای منابع انسانی (PHR) از انجمن ®HRCI یک استاندارد صنعتی محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد. اگر شما نیز به گواهی PHR و فرآیند این آزمون علاقه مندید، پس می توانید این دوره را به دقت تماشا کنید. مدرس دوره، خانم Joanne Walters فرمت آزمون را به شما نشان می دهد و 6 مبحث اصلی در آن را مورد بررسی قرار می دهد. از مباحث اصلی این آزمون که در این دوره مورد بحث قرار می گیرد، میتوان به مدیریت و استراتژی کسب و کار، توسعه HR، پاداش و مزایا، استخدام نیروی کار، روابط کارمند و کارگر، و غیره اشاره نمود.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Introduction to the PHR Certification Exam center

مشخصات فیلم آموزشی Introduction to the PHR Certification Exam :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Joanne Walters

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 2 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/23/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Introduction to the PHR Certification Exam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *