دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی iOS App Development: Internationalization and Localization

حدود 90 میلیون کاربر iOS در آمریکا زندگی می کنند اما تعدادی بیشتری از کاربران در سایر کشورها اقامت دارند. شما می توانید برنامه های iOS خود را گسترش دهید تا در اختیار افراد بیشتری در سراسر دنیا قرار بگیرند. به کمک این دوره یاد بگیرید که چگونه نرم افزار خود را بین المللی کنید و آن را برای سایر مارکت ها محلی سازی نمائید. این دوره تفاوت های بین محلی سازی و بین المللی کردن برنامه را نشان می دهد و به شما توضیح می دهد که چطور هر دوی این کارها را برای برنامه ی iPhone یا iPad خود انجام دهید. مدرس و برنامه نویس این دوره، آقای Matt Boyd توضیح می دهد که چگونه عناصر مختلف برنامه خود نظیر رشته ها، ارز ها، تاریخ، و شماره ها را برای کاربران بین الملل اصلاح نمائید و یا در صورت لزوم از تصاویر و طرح های متفاوت نیز استفاده کنید. پس از بین المللی کردن برنامه، یاد می گیرید که چطور رابط کاربری و محتوا را محلی سازی کنید و نوشته ها را پس از ترجمه وارد پروژه ی Xcode نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

iOS App Development: Internationalization and Localization center

مشخصات فیلم آموزشی iOS App Development: Internationalization and Localization :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Matt Boyd

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 36 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/27/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

iOS App Development: Internationalization and Localization

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *