دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی توسعه اینترنت اشیا با ویندوز 10 – IoT Development With Windows 10 IoT Core Tutorial Series

IoT شامل اشیاء و وسایل محیط پیرامونمان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن‌ های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت شوند می باشد . اینترنت چیزها ارتباط دستگاه‌ها و سنسورها با شبکه‌ ای است که از طریق آن می‌توانند با یکدیگر و با کاربرانشان تعامل کنند. این مفهوم می‌تواند به‌سادگی ارتباط یک گوشی هوشمند با تلویزیون باشد و یا به پیچیدگی نظارت بر زیرساخت‌ های شهری و ترافیک از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا پوشاک، این شبکه بسیاری از دستگاه‌های اطراف ما را در برمی‌گیرد. همچنین در طراحی معماری آن Auto-ID Center مؤسسه فناوری MIT نیز مشارکت دارد. چیزنت مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات به شمار می آید اما عبارت اینترنت چیزها، برای نخستین بار در سال 1999 توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیای بی‌جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند.

اینترنت در حال حاضر همه مردم را به هم متصل می‌کند ولی با اینترنت چیزها تمام چیزها به هم متصل می‌شوند. البته پیش از آن کوین کلی در کتاب قوانین نوین اقتصادی در عصر شبکه‌ها موضوع نودهای کوچک هوشمند مانند سنسور باز و بسته بودن درب که به شبکه جهانی اینترنت وصل می‌باشند را مطرح نمود.یکی از ساده‌ترین و قابل درک‌ ترین مثالی که می‌توان زد ترموستات نست است. شما با استفاده از این ترموستات می‌توانید با موبایل خود دمای منزل خود را کنترل کنید و یکی از جالب‌ترین نکات این است که این ترموستات می‌تواند زمان خواب و غیره شما را یاد بگیرد و زمانی که شما خواب هستید دما را با توجه به دمایی که شما دوست دارید تنظیم کند، پس دیگر نیازی به نگرانی نیست که نصف شب هوای خانه شما گرم یا سرد شود. این ترموستات تمام شبها بیدار است . فیلم آموزشی IoT Development With Windows 10 IoT Core Tutorial Series توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Michael Lehman طراحی شده و همکنون کمپانی Lynda این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش توسعه اینترنت اشیا با ویندوز 10 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی IoT Development With Windows 10 IoT Core Tutorial Series :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Michael Lehman

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی IoT Development With Windows 10 IoT Core Tutorial Series :

– نصب و مبانی اتصال

– فعال سازی ابر و امنیت

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

IoT Development With Windows 10 IoT Core Tutorial Series

  • 1 replies
    1. پوریا says:

      خیلی دنبال یک جور فیلم اموزشی میگشتم که بتونه بهم کمک کنه تا این مبحث رو یک جوری شروع کنم ولی چیزی پیدا نکردم تا رسیدم به اینجا
      خیلی ممنون که این فیلم رو گذاشتید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *