دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Java Essential Training: Syntax and Structure

کار خود را با جاوا، زبان محبوب برنامه نویسی شئ گرا از همین دوره آغاز کنید. در این دوره ی آموزشی که اولین بخش از سری آموزش های Java Essential Training می باشد با مباحث ضروری این زبان آشنا می شوید و اطلاعات مهمی را در مورد سینتکس جاوا و ساختمان این پلتفرم بدست خواهید آورید. مدرس دوره، آقای David Gassner در ابتدا تاریخچه ی این زبان را نشان می دهد و منشاء، اجزاء، و سنتکس آن را توضیح می دهد. سپس نحوه ی نصب جاوا بر روی Windows و macOS را نشان می دهد و توضیح می دهد که چطور می توانید یک پروژه درون IntelliJ IDEA ایجاد نمائید. آقای Gassner همچنین بیان می کند که چطور با متغیرهای اولیه کار کنید، چگونه مقادیر رشته ای را ایجاد و تجزیه نمائید، و چطور جریان برنامه را کنترل کنید و شروع به نوشتن کدهای قابل استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

مباحث این دوره آموزشی :

– مروری بر منشاء و اجزا جاوا

– انتخاب یک محیط توسعه

– تست کدهای ساده ی جاوا در JShell

– ساخت یک پروژه در IntelliJ IDEA

– کار با متغیرهای اولیه

– کار با Boolean

 -کار با مقادیر رشته ای

Java Essential Training: Syntax and Structure center

مشخصات فیلم آموزشی Java Essential Training: Syntax and Structure :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : David Gassner

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 9 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/19/2018

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Java Essential Training: Syntax and Structure

  • 3 replies
    1. آرش says:

      شما سایت محبوب من هستین . چون آپدیت آموزش های جدید و بروز لیندا رو میزارین . که در واقع به نفع سئو و بازدید سایتتون هم هست. keep up the good job 🙂 .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *