دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی JavaScript: Getting Started

جاوا اسکریپت، به اختصار JS زبان برنامه‌نویسی سطح بالا، پویا، مبتنی بر شی، چند رویه و تفسیری است. در کنار HTML و CSS، جاوااسکریپت یکی از سه هسته صفحات دنیای وب می‌ باشد. اگر شما می خواهید برنامه نویسی را تازه شروع کنید و اگر به دنبال یک زبان متفاوت می گردید، جاوااسکریپت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و این دوره کمک می کند تا بخوبی مباحث اصلی کدنویسی JavaScript را یاد بگیرید. در ابتدای این دوره، شما با انواع برنامه هایی آشنا می شوید که می توانند به وسیله ی جاوااسکریپت ساخته شوند و پلتفرم هایی را می بینید که این برنامه ها بر روی آن ها اجرا می شوند. سپس با مباحث اولیه ی این زبان آشنا می شوید و مثال های فراوانی را مشاهده می کنید. در پایان نیز نحوه ی ساخت بازی ورق را یاد می گیرید که در طول این دوره به تدریج توسط جاوااسکریپت کدنویسی می شود.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 JavaScript: Getting Started center

مشخصات فیلم آموزشی JavaScript: Getting Started :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Mark Zamoyta

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 46 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : January 19, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

JavaScript: Getting Started

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *