دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learn SASS and improve your CSS

افراد بسیار زیادی سعی می کنند تا برنامه نویس شوند. بسیاری از آنها نیز به شیوه های مختلف کدنویسی می کنند اما اگر شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که روش صحیح کدنویسی را نمی دانند و یا می خواهند کدهای بسیار ساده و قابل فهمی داشته باشد، بدون شک دوره آموزشی Learn SASS and improve your CSS می تواند شما در این زمینه یاری دهد. SASS به شما اجازه می دهد تا زمان بسیار زیادی را در کدنویسی CSS صرفه جویی کنید. همچنین با استفاده از SASS شما می توانید یک وبسایت عالی را با فایل CSS یکپارچه تولید کنید بطوریکه از سرعت سایت نکاهید و نیز مدل سازی بسیار خوبی از بلوک های کد نویسی خود داشته باشید. علاوه بر اینها دسترسی و بهبود کدها در آنیده نیز آسان تر خواهد شد و در نهایت نیز یک فایل CSS را به عنوان خروجی داشته باشید.

سایر توضیحات: ابتدا باید در نظر داشته باشید که SASS بسیار شبیه CSS است پس نباید نگران یادگیری یک زبان جدید و از ابتدا باشید. SASS به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف فایل CSS خود را بهبود ببخشید. دوره آموزشی Learn SASS and improve your CSS سعی دارد تا این ابزار ارزشمند را به شما معرفی کند تا مهارت شما را در ساخت وبسایت های مختلف افزایش دهد.

Learn SASS and improve your CSS

مشخصات فیلم آموزشی  Learn SASS and improve your CSS :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Arkadiusz Włodarczyk

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 Learn SASS and improve your CSS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *