دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning CSharp

#C زبانی است که در بسیاری از برنامه های ویندوز، بخصوص نرم افزارهای Windows Phone و Windows Store مورد استفاده قرار گرفته است. سی شارپ زبان برنامه نویسی اصلی شرکت مایکروسافت می باشد و برای بسیاری از برنامه نویسان یک دانش ضروری محسوب می شود. به کمک این دوره آموزشی با مقدمات نسخه ی 7 زبان سی شارپ آشنا شوید، و سینتکس های اصلی این زبان و تکنیک های برنامه نویسی شئ گرایی را به کمک آقای Alexander Zanfir یاد بگیرید. شما با تماشای این دوره با متغیرها و انواع داده ها آشنا می شوید؛ می توانید جریان برنامه را به وسیله ی شرط ها و حلقه ها کنترل کنید؛ و یاد می گیرید که چطور توابع را به وجود آورید. در ادامه ی دوره نیز نحوه ی اجرای برنامه نویسی شئ گرایی نظیر کپسوله سازی و ارث بری توضیح داده می شود و روش عیب یابی کدها نیز تدریس می شود. از دیگر مباحث این دوره می توان به آموزش مباحث پیشرفته ای نظیر: شمارنده ها، اینترفیس، رویدادها، و کلاس های abstract نام برد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning CSharp center

مشخصات فیلم آموزشی Learning CSharp :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Alexander Zanfir

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 4 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/27/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning CSharp

  • 4 replies
    1. سجاد says:

      درود.
      باز هم مثل همیشه عالی هستید.
      فقط یه سوال:واسه ی فیلمای اموزشی تون زیرنویس نمیزارید؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *