دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Internet of Things with Thingworx

Thingworx در حال حاضر یکی از اصلی ترین پلتفرم های ابری است که برای مقاصد صنعتی اینترنت اشیاء یا IoT مورد استفاده قرار می گیرد. دوره آموزشی Learning Internet of Things with Thingworx به شما کمک می کند تا توانایی های لازم برای برای ارائه راه های مختلف IoT را با استفاده از Thingworx فرا گیرید. به کارگیری ابزارهای مختلف این پلتفرم برای بهبود طراحی اینترنت اشیاء یکی از وظایف و اهداف این دوره آموزشی است. در قدم اول شما یاد می گیرید که چطور باید سرویس های مورد نظر خود را با استفاده از این پلتفرم پیاده سازی کنید. البته یکی از بحث های مهم در این دوره، امنیت است و شما در این دوره با سرویس های امنیتی Thingworx آشنا خواهید شد.

سایر توضیحات: اینترنت اشیاء یکی از مباحث جدید در صنعت IT در سراسر جهان است که نسبتا با معرفی فضای ابری در سال 2007 معرفی شد. این مبحث نیازمند دانش بسیار زیاد در زمینه فضای ابری و نیز قابلیت و توانایی به کاری گیری سرویس های مختلف است. دوره آموزشی Learning Internet of Things with Thingworx که توسط شرکت Packt تولید شده است قصد دارد تا شما را برای کسب این توانایی های آماده کند.

Learning Internet of Things with Thingworx center

مشخصات فیلم آموزشی Learning Internet of Things with Thingworx :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Junaid Ahmed

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 41 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning Internet of Things with Thingworx

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *