دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی پی اچ پی – Learning Path Dive Deeper Into PHP Programming

پی‌ اچ‌ پی یک نرم‌افزار آزاد است که تحت مجوز پی‌اچ‌پی انتشار یافته است . این مجوز به دلیل قرار دادن محدودیت بر روی استفاده از عنوان پی‌اچ‌پی، با مجوز همگانی گنو (GPL) سازگار نیست. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه بر روی تقریباً تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها یا سکوها وجود دارد . پی‌ اچ‌ پی یک زبان برنامه‌ نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده‌کرد. کدهای پی‌ اچ‌ پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورهای این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند.

زبان PHP از نسخهٔ ۴٫۳ به بعد قابلیت پشتیبانی از واسط خط فرمان را نیز به امکانات خود اضافه کرد. این قابلیت می‌تواند برای ایجاد نرم‌افزارهای غیر وبی و یا نرم‌افزارهایی با واسط گرافیکی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد. پی‌ اچ‌ پی یک نرم‌افزار آزاد است که تحت مجوز پی‌اچ‌پی انتشار یافته است. فیلم آموزشی Learning Path Dive Deeper Into PHP Programming توسط یکی از بهترین و محبوب ترین مدرسین برنامه نویس و طراح سایت بنام Simon St.Laurent طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور O’Reilly این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش کامل برنامه نویسی پی اچ پی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Learning Path Dive Deeper Into PHP Programming :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : OReilly

– مدرس : Simon St.Laurent

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 10 ساعت و 7 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Learning Path Dive Deeper Into PHP Programming :

– رسیدن به سرعت با PHP 7

– خدمات وب پی اچ پی

– امنیت PHP

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Learning Path Dive Deeper Into PHP Programming

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *