دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Perl by Example

الان زمان مناسبی است تا به یک برنامه نویس حرفه ای Perl تنبدیل شوید. در جهان امروز واژه (ETL (Extract, Transform and Load data در حال پیشروی و اعمال فشار به تولیدات نرم افزاری است به طوریکه سیستم تولید نرم افزار به سمت اطلاع رسانی، آنالیز و بررسی و یکپارچه سازی پیش می رود. از این رو انتخاب یک زبان برنامه نویسی مناسب بدون شک از ضرورت های بسیار مهم این زمان است. از این رو Perl می تواند به تولید و ساخت زیربنای این واژه یعنی ETL کمک زیادی کند و در پیشبرد این هدف بزرگ به برنامه نویسان کمک کند. از پرل می توان برای کار با پایگاه داده کمک گرفت و ابزاری بسیار ساده ساخت که بتواند داده ها را از یک پایگاه داده بخواند و در دیگری ذخیره کندهمچنین از پرل می توان برای برای محاسبات و افزایش کیفیت کار با داده استفاده کرد. در دوره آموزشی Learning Perl by Example به طور شهودی شما با دو اصل بیان شده برخورد خواهید کرد و می توانید این دو اصل را به صورت یک قانون کلی در برنامه نویسی خود استفاده کنید. آیا تا به حال برای کار با داده های بسیار بزرگ با مشکل مواجه شده اید؟ آیا تا به حال به داده هایی برخورد کرده اید که به صورت عادی برای انسان قابل خواندن و بررسی نیستند؟ در این صورت مجموعه آموزشی Learning Perl by Example می تواند به شما کمک کند تا این موارد را به راحتی و با استفاده از زبان برنامه نویسی پرل برطرف کنید.

سایر توضیحات: مجموعه آموزشی Learning Perl by Example از تولیدات شرکت بسیار معروف Udemy است که توسط یکی از اساتید برجسته پرل یعنی Larry Prucha تدریس می شود. در این مجموعه شما با با زبان برنامه نویسی پرل آشنا خواهید شد. در واقع باید به این نکته توجه کرد این مجموعه در واقع اطلاعات پایه ای شما را تکمیل می کند و سپس به بیان ویژگی های این زبان می پردازد. همچنین با دستورات و موارد مختلف زبان پرل آشنا خواهید شد و پس از مشاهده این مجموعه شما در سطح یک برنامه نویس متوسط پرل خواهید بود.

*حجم فایل دانلودی پس از خارج کردن از حالت فشرده به 4 گیگابایت میرسد*

learn perl by example

مشخصات فیلم آموزشیLearning Perl by Example :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Larry Prucha

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1280×720

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Learning Perl by Example :

– Perl Introduction
– Perl Overview
– Scalars
– Arrays
– Hashes
– Control Structures
– Basic Input/Output
– Pattern Matching
– Subroutines, Functions, Modules
– Built-in Operations / Functions

Learning Perl by Example

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *