دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Photoshop Portrait Retouching

آیا می خواهید پرتره های خود را بهبود ببخشید اما دوست ندارید که ساعت ها وقت صرف حذف عناصر اضافی و اصلاح رنگ ها کنید؟ در این دوره ی آموزشی، آقای Chris Orwig تکنیک هایی را نشان می دهد که به شما کمک می کند تا با استفاده از نرم افزار ادوبی فتوشاپ نتایج فوق العاده ای را در مدت زمان اندکی از تصاویرتان بدست آورید. آقای Orwig توضیح می دهد که چطور عناصر اضافی را از پس زمینه ی یک تصویر حذف کنید، و عناصری نظیر لوگو، زیور آلات و کرک و پرز را از تصاویر خودتان پاک نمائید. شما در این دوره یاد می گیرید که چگونه به عناصر درون تصویر شکل دهید، و پوست و دندان و چشم ها و مو را بهتر کنید. در این دوره همچنین تکنیک هایی برای رتوش پرتره های سیاه و سفید نشان داده می شود و نحوه ی ایجاد و اعمال افکت های خلاقانه نیز مورد بحث قرار می گیرد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning Photoshop Portrait Retouching center

مشخصات فیلم آموزشی Learning Photoshop Portrait Retouching :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Chris Orwig

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 9 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/18/2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning Photoshop Portrait Retouching

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *