دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning SOLIDWORKS PDM

مدیریت اطلاعات محصول (PDM) در SOLIDWORKS به شما اجازه می دهد تا بتوانید داده های طراحی خود را در طول فرآیند توسعه ی محصول تحت نظر بگیرید. PDM یک مهارت ضروری برای کاری های تیمی می باشد و در محیط های چندکاربره نیز بسیار مفید است. این دوره ی آموزشی، مباحث اولیه ی SOLIDWORKS PDM را به مهندسان و طراحانی که در حال حاضر با نرم افزار سالیدورک آشنا هستند توضیح می دهد. شما در ابتدا یاد می گیرید که این برنامه چطور کار می کند و چه پیش نیازهایی برای اجرا دارد. سپس می آموزید که چگونه یک فضا برای پروژه ی خود ایجاد کنید و کاربران، گروه ها، و سیستم ها را به آن اضافه نمائید. در پایان نیز یاد می گیرید که به چه صورت اشیا را به محیط بیفزایید، فایل ها را بررسی کنید، و با نسخه ها، متغیرها، و کارت های اطلاعاتی کار نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning SOLIDWORKS PDM center

مشخصات فیلم آموزشی Learning SOLIDWORKS PDM :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : David Antanavige

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 34 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/9/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning SOLIDWORKS PDM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *