دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Unity 2D Sprites

آیا به تازگی با نرم افزار Unity و یا نحوه ی ساخت بازی های دو بعدی آشنا شده اید؟ در این صورت، این دوره ی آموزشی به شما کمک می کند تا شیوه ی ساخت بازی های 2D در موتور بازی سازی محبوب یونیتی را یاد بگیرید. در این دوره مباحث اولیه ی کار با اسپرایت ها توضیح داده می شود که گرافیک هایی هستند که می توان آن ها را متحرک کرد یا به صورت استاتیک در یک بازی دو بعدی قرار داد. آقای Jesse Freeman چگونگی وارد کردن اسپرایت ها، ساخت اسپرایت GameObjects در یک صحنه، بهینه سازی تکسچرهای اسپرایت، و نحوه ی ساخت انیمیشن را به طور کامل شرح می دهد.

سایر توضیحات: یونیتی (به انگلیسی: Unity) یک موتور بازی چند سکویی است که توسط فناوری‌های یونیتی (Unity Technologies) ساخته شده است و در ساخت بازی ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های همراه و وب سایت‌ها استفاده می‌شود. Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning Unity 2D Sprites center

مشخصات فیلم آموزشی Learning Unity 2D Sprites :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jesse Freeman

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 54 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 17,2017 May

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning Unity 2D Sprites

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *