دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی LearnNowOnline Word 2013 Part 1 Managing Documents

ورد 2013 یا مایکروسافت آفیس ورد, از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است . این نرم‌افزار همچنین مشهورترین نرم‌افزار واژه پرداز در رایانه های شخصی و اداری می باشد . فضای کاربری در Word 2013 بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود . همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است . امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی، و … از جمله ویژگی های جدید ورد ۲۰۱۳ هستند . مدیریت اسناد که به نام سیستم مکاتبات یا نرم‌افزار مکاتبات نیز شناخته می‌شود، امکان مدیریت بر گردش مکاتبات را در یک سازمان فراهم می‌نماید . این مکتوبات علاوه بر نامه و مستندات مرسوم سازمانی، شامل موارد جدیدی از جمله فرم‌های پویا، مستندات در گردش سایر نرم‌افزارهای مرتبط، فکس و نامه‌های پست الکترونیکی می‌باشد. معمولاً در سیستم مکاتبات، گستره‌ای از گردش مکتوبات، از مراحل آغازین تولید تا امضا و ارسال الکترونیکی پوشش داده می‌شود. از خصوصیات مهم سیستم مکاتبات، تسهیل ارتباطات مکتوب سازمان‌هایی با گستردگی جغرافیایی، ارتباط با مخاطبین سازمان از طریق پورتال‌های سازمان و همچنین ارتباط با سایر سازمان‌ها می‌باشد . با یک تعریف کلی، روند مکانیزاسیون سازمان مستلزم زیرساختی برای پوشش گردش یکپارچه مستندات با ماهیت‌های متفاوت می‌باشد.

سیستم مکاتبات، با توجه به بهره‌گیری از امکانات گسترده و زیرمجموعه‌های متعدد از یک سو و ارتباط یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای مجموعه از سوی دیگر، به‌عنوان زیرساخت اتوماسیون اداری و در نگاهی گسترده‌تر، زیرساخت مکانیزاسیون سازمان مطرح می‌باشد. طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس‌ها، نامه‌های پست‌الکترونیک، پیشنویس‌ها، مستندات اداری و مالی و تعاملات شخصی در کنار هم و همچنین امکانات گردش‌کار و انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین شده از سوی دیگر، غالباً از امکانات مجموعه‌های نرم‌افزاری مکاتبات می‌باشد. معمولاً استفاده از سیستم مکاتبات در سازمان باعث کاهش جابجایی فیزیکی نامه‌ها و مستنداست سازمان در واحدهای مختلف آن می‌باشد. از عناوین این مجموعه آموزشی می توان به باز کردن ورد 2013 در ویندوز 8, پنجره ورد 2013, ذخیره سازی و چاپ اسناد, تایپ، دستورات و بوک مارک ها, تایپ و موقعیت یابی, دستورات انتخاب, استفاده از بوک مارک, مدیریت اسناد, ذخیره سازی یک سند, گزینه های ذخیره سازی, سوئیچینگ بین اسناد و مدارک, بستن اسناد, اشتراک گذاری اسناد, محافطت اسناد و غیره اشاره کرد . فیلم آموزشی LearnNowOnline Word 2013 Part 1 Managing Documents توسط دو نفر از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام John Wiley & Sons طراحی شده و کمپانی LearnNowOnline این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش ورد 2013 قسمت اول: مدیریت اسناد لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی LearnNowOnline Word 2013 Part 1 Managing Documents :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : LearnNowOnline

– مدرسین : John Wiley و Sons

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و  10 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 768×1224

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی LearnNowOnline Word 2013 Part 1 Managing Documents :

– باز کردن ورد 2013 در ویندوز 8- پنجره ورد 2013

– ذخیره سازی و چاپ اسناد

– تایپ، دستورات و بوک مارک ها

– تایپ و موقعیت یابی

– دستورات انتخاب

– استفاده از بوک مارک

– مدیریت اسناد

– ذخیره سازی یک سند

– گزینه های ذخیره سازی

– سوئیچینگ بین اسناد و مدارک

– بستن اسناد

– اشتراک گذاری اسناد

– محافطت اسناد

– و غیره

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

LearnNowOnline Word 2013 Part 1 Managing Documents